Gyakran Ismételt Kérdések

Mi az a www.mostcsakennyi.hu?

A www.mostcsakennyi.hu weboldalán a MostCsakEnnyi szerződött partnereinek néhány napig tartó ajánlatai találhatók, elképesztően magas, akár 90 %-os kedvezménnyel.

Milyen ajánlatokat találhatok a www.mostcsakennyi.hu-n?

Partnereinket igyekszünk alaposan megválogatni. Oldalunkon kizárólag olyan termékeket és szolgáltatásokat jelentetünk meg, melyeket mi, a MostCsakEnnyi csapata is szívesen vásárolnánk magunk és szeretteink számára.

Hogyan tudtok ekkora kedvezményeket elérni? 

A rendszer alapja a csoportos vásárlás. Olyan cégekkel kötünk szerződéseket, akik szeretnék, hogy minél többen vegyék igénybe szolgáltatásaikat. Ajánlatuk hirdetéséért cserébe nagy engedményeket is hajlandóak adni.

Tényleg nem kell semmit fizetnem a MostCsakEnnyi-nek ezekért a fantasztikus ajánlatokért?

Tényleg. Kizárólag a megvásárolni kívánt kupon árát kell átutalnod, semmiféle közvetítői vagy egyéb díj nem kerül felszámításra. Természetesen mi sem dolgozunk ingyen, de a mi jutalékunkat nem Te, hanem a velünk együttműködő partnereink biztosítják.

Hogyan tudok regisztrálni?

Mi sem egyszerűbb! A MostCsakEnnyi oldal Regisztráció menüpontjára kattintva mindössze a neved, e-mail címed és városod kell megadnod és egy jelszót. E-mailben küldünk neked egy megerősítést, és a levélben szereplő linkre kattintva máris csatlakoztál a MostCsakEnnyi-hez és megkezdheted a vásárlást.

Tetszik a napi ajánlat, hogyan vehetem meg?

Regisztrációt vagy belépést követően, miután meggyőződtél róla, hogy az ajánlat határideje még nem járt le, kattints a Megvásárolom gombra, és az ezt követően mielőbb egyenlítsd ki a kupon vételárát. Ezt banki átutalással vagy az OTP bankfiókokban való készpénzes befizetéssel teheted meg. 

Tetszik az ajánlat, mire is vonatkozik pontosan a kedvezmény?

Az ajánlat minden esetben az oldalunkon leírt szolgáltatásokra, termékekre vonatkozik. Ajánlatos figyelmesen elolvasni az ajánlatot, mert a szövegből mindig pontosan kiderül, hogy mire is vonatkozik a kedvezmény. Ha ezek után mégis kérdésed lenne, írj nekünk az info@mostcsakennyi.hu címre, vagy Facebook oldalunkra, és igyekszünk mielőbb megválaszolni kérdésedet. Természetesen az ajánlatot tevő cégeknek egyéb szolgáltatásait is igénybe lehet venni a kupon felhasználásakor, de ez a kupon vásárlásától és felhasználásától már teljesen függetlenül történhet.

Mikor kell kifizetnem a kupont?

A legjobb, ha a kupon megrendelését követően azonnal kifizeted a kupont. Az ajánlat befejezése után még 2 nap áll a rendelkezésedre, hogy a kupon vételára számlánkra megérkezzen. Érdemes ilyenkor belekalkulálni az átutalások átfutási idejét, mely általában 1-2 munkanap. Ha a pénz későn érkezik hozzánk, sajnos már nem tudunk újabb kupont kiállítani, és lemaradsz az akcióról. Ilyenkor a teljes befizetett összeget visszautaljuk neked.

Tetszik a napi ajánlat, de csak banki átutalással tudok fizetni.

Semmi gond. Ha banki utalással fizetsz, figyelj rá, hogy az utalást az akció lejárta utáni első munkanapig meg kell indítani, különben a kupon ára nem érkezik meg időben és már nem tudjuk kiállítani a kuponodat.

Lehet-e készpénzben fizetni?

Készpénzes fizetést sajnos nem tudunk elfogadni, és a kupont az akciót adó partnernél sem lehet a helyszínen fizetni. Ha nem szeretnél átutalással fizetni, akkor javasoljuk, hogy menj be egy OTP fiókba, és fizesd be a kupon árát egyenesen a bankszámlánkra (bankszámlaszámunk: 11711041-29919574). 

Lehet-e csekkel fizetni?

Nem! Semmiképpen se fizess csekkel, mert minden esetben túl későn érkezik be hozzánk a pénz, amikor már nem tudunk kupont kiállítani. Az akciós ajánlatokat egyelőre átutalással vagy a bankfiókból történő személyes utalással fizetheted ki, de a fizetési lehetőségek körét folyamatosan bővíteni fogjuk.

Ha több megrendelésem van, egy átutalással ki tudom mindet fizetni?

Igen, de nagyon figyelj arra, hogy a közlemény rovatban minden egyes megrendelés számát tüntesd fel!

Üdülési csekkel, SZÉP kártyával, étkezési jeggyel, egészségkártyával, illetve egyéb cafeteria utalványokkal tudok fizetni?

A MostCsakEnnyi csupán az ajánlatok közvetítője és nem szolgáltatója, emiatt erre sajnos nincs lehetőség.

A kuponomat rögtön a vásárlás napján fel kell használnom?

Nem. A kuponoknak van egy felhasználási idejük. Ezen belül viszont akkor használod fel, amikor csak akarod.

Összevonható a kupon más kedvezményekkel is?

Általában nem, kivéve, ha ezt az ajánlat szövegében külön jelezzük.

Lehet-e előre, tudni, hogy mikor kapok időpontot a kupon beváltására?

Törekszünk arra, hogy üzleti partnerünknél valamennyi vásárlónk megtalálja a neki kedvező időpontot az igénybevételhez, de mivel előre nem tudjuk, hogy hányan fognak jelentkezni egy-egy akciónkra, így garantálni csak azt tudjuk, hogy partnerünk a kupon lejártáig garantálja a beváltás lehetőségét.

Mi történik, ha nem tudok elmenni a szolgáltatóhoz a lefoglalt időpontban?

Ha az időpontodat 24 órával a lefoglalt időpontod előtt lemondod, semmi nem történik. Ilyenkor kérj egy újabb időpontot a szolgáltatótól. Ha nem mondod le 24 órával a lefoglalt időpontod előtt, akkor viszont elveszik az az alkalmad. Elvész az alkalom akkor is, ha már két bejelentkezést mondasz vissza, hiszen a sorozatos foglalás és lemondás partnerünknek kárt okoz, mert az általad lefoglalt időpontokra ő mást már nem tud fogadni.

Megvásároltam a kupont, de később meggondoltam magam. Visszakaphatom a pénzem?

A vásárlástól történő elállás joga a törvényi előírásoknak megfelelően a kupon árának kiegyenlítését követő 15 munkanapon belül indolás nélkül megillet. A kupon árának visszafizetése természetesen csak akkor lehetséges, ha a kupont még nem használtad fel. A visszautalás banki költsége ilyenkor Téged terhel.

Mit tegyek, ha lejárt a kuponom?

Sajnos ilyenkor kuponod érvénytelenné válik. Mindig olvasd el figyelmesen a kuponra vonatkozó feltételeket, és figyelj a lejárati dátumra is!

Vehetek kupont ajándékba is?

Minden ajánlatnál külön jelezzük, hogy egy személy hány kupont vásárolhat. Ha az ajánlatban több kupon vásárlására is van lehetőség, akkor az általad megvásárolt kuponokat vagy azok egy részét el is ajándékozhatod. Beváltáskor ugyanis partnereink elsősorban nem a kuponon szereplő nevet, hanem a kupon egyedi azonosítószámát ellenőrzik. 

Mi történik, ha lemaradok egy akcióról?

Ajánlataink általában 14 napig élnek, ezek pontos időtartamát, így az ajánlat végét is a honlapon megtaláljátok az adott ajánlat oldalán. Ezt követően az akciót már nem lehet megvásárolni. Sajnos ilyenkor valóban lemaradtál róla. Azt tanácsoljuk, hogy iratkozz fel hírlevelünkre és csatlakozz Facebook oldalunkhoz, hogy leghamarabb értesülj az új ajánlatokról, és soha többé nem történjen meg Veled az, hogy lemaradsz valamiről, amit szívesen megvásároltál volna.

Megrendeltem az ajánlatot, de nem fizettem ki.

Ebben az esetben töröljük a rendelésed és nem kapod meg a kupont.

Hogyan kapok számlát a vásárlásról?

A MostCsakEnnyi csupán az ajánlatok közvetítője és nem szolgáltatója, így számlával kapcsolatban a szolgáltatóhoz tudsz fordulni.

Hogyan kapom meg a kuponom?

Elektronikus úton. Miután befizetésed beérkezett rendszerünkbe, kuponodat a honlapunkon található saját fiókodba küldjük, illetve e-mailben is megkapod a regisztrációkor megadott e-mail címedre.

Vásároltam egy kupont, de nem érkezett meg. Mi a teendő?

Amint beérkezik hozzánk a rendelésed összege, rendszerünk kiküldi számodra a kupont (banki átutalás esetén ez 3 munkanap is lehet). Ha letelt a 3 munkanap és még mindig nem érkezett meg, akkor a honlapunkra belépve a Kuponjaim menüpont Felhasználható kuponok fül alatt ellenőrizheted, megvannak-e. A leveleink időnként rossz helyen landolnak, nézd meg a spam/junk mappádban is. Ha megtaláltad, nincs más dolgod, mint kinyomtatni és indulhatsz kuponozni. Ha sehol sem leled, írj nekünk a info@mostcsakennyi.hu címre! Az egyedi kódod és a regisztrációnál használt név és e-mail cím szerepeljen a nekünk írt levélben, mert csak így tudunk gyorsan segíteni!

Hogyan használhatom fel a megvásárolt kuponomat?

A beváltáshoz szükséges információk szerepelnek az ajánlatban, de a kuponon is megtalálod azokat.

Vásároltam egy kupont. Mi a teendő, mielőtt beváltom?

Beváltás előtt érdemes a szolgáltatónál tájékozódni az akció pontos feltételeiről, amit az ajánlat leírásában a "Feltételek" részben is megtalálsz. Amennyiben az ajánlatban szerepel, hogy a kupon beváltásához előzetes időpont egyeztetés szükséges, ezt ilyenkor szükséges is megtenni az ajánlatban leírt módon, általában telefonon.

Vásároltam egy kupont, hányan használhatjuk fel?

Alapesetben egy ember egy kupont használhat fel. Egyes ajánlatoknál egy kupont több ember is felhasználhat (pl. családi jegyek). Az ajánlat leírásában mindig egyértelműen megtalálod, milyen felhasználási feltételek érvényesek az adott kuponra.

Vásároltam egy kupont, de nem tudom felhasználni.

Ha a felhasználási időn belül jelzed ezt nekünk az info@mostcsakennyi.hu címre, igyekszünk megoldani a problémát. A felhasználási időn túl jelzett problémákkal viszont sajnos már nem tudunk mit kezdeni, ilyenkor kuponod sajnos már eleve érvényét veszítette.

Szeretném a véleményemet a tudomásotokra hozni. Hogy tehetem meg?

Nagyon fontos számunkra vásárlóink véleménye, ezért örülünk, ha megosztod velünk. Az info@mostcsakennyi.hu címre várjuk véleményedet.

Írtam az info@mostcsakennyi.hu címre, de még nem kaptam válasz. Mi történhetett?

A beérkezett leveleket időrendi sorrendben dolgozzuk fel, szíves türelmedet kérjük, amíg ügyfélszolgálatos kollégáink a Te kérdéseidet is megválaszolják. 

Milyen elérhetőségeken léphetek kapcsolatba velünk?

E-mail: info@mostcsakennyi.hu

Telefon: +36 70 702-7511 (munkanapokon, 09:00 – 16:00)

Facebook: http://www.facebook.com/mostcsakennyi